fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אוכל כשר בדובאי

אוכל כשר בדובאי: ממסעדות, דרך שירותי קייטרינג ועד בית חב"ד

1 יום

זוגות / משפחות

כל השנה

בין כל היתרונות של דובאי – דוגמת מגוון רחב של אטרקציות – היא ידועה בעושר קולינרי מרשים, עם מגוון מאכלים מסורתיים טעימים. אלא שדובאי עשתה מעשה נפלא והתאימה את עצמה במהירות לקהל הישראלי שומר הכשרות. נפתחו מסעדות כשרות בדובאי, בתי מלון הוכשרו, שירותי קייטרינג נפתחו והגורמים בקהילה היהודית החלו להציע תפריטים מותאמים.  אז איפה תמצאו אוכל כשר בדובאי?

מסעדות כשרות בדובאי

מסעדת קאף במלון ארמני:  

את הסקירה של מסעדות כשרות בדובאי אנחנו מתחילים עם מסעדת קאף, ממוקמת במלון ארמני – מלון חמישה כוכבים הנחשב לאחד המפוארים בדובאי. מלון זה הינו המקום הראשון שפתח מסעדה כשרה בדובאי. המסעדה הזו היא בין המסעדות היחידות בעולם ששייכות למלון חמישה כוכבים ומציעים לאורחים אוכל כשר, בהשגחת מערך הכשרות של איחוד האמירויות. 

מסעדת מלון ארמני ממוקמת בבניין המפורסם בורג׳ חליפה ומציעה אוכל בשרי כשר עם מנות מהמטבח הים תיכוני והמקומי. המסעדה מגישה גם מספר מנות צמחוניות. המסעדה תהיה סגורה לאורחים בימי שישי ושבת אך תציע טייק אווי מיוחד לשבתות, כשבימים אלו עובדים על שירות משלוחים כשר.

יש לקחת בחשבון שהמסעדה של בית המלון נחשבת יוקרתית מאוד והמחירים שלה יחסית גבוהים. מיקום המסעדה אידיאלי לאלו הלנים במרכז העיר ובקלות יתרה יכולים להגיע לאכול במסעדה.

לחצו כאן לתפריט ואתר המסעדה.

המטבח הכשר של אלי:

אלי, יהודייה בת להורים יוונים נולדה וגדלה בגאווה בדרום אפריקה. היא חובבת אוכל ידועה עם כבוד עמוק להיסטוריה ותרבויות. ההערכה שלה לאוכל יהודי מסורתי כשר הקשתה עליה למצוא אוכל עבורה במסעדות, ולכן היא החליטה להזמין אנשים למטבח שלה. 

בשנת 2013 אלי עברה להתגורר בקהילה היהודית באיחוד האמירויות, יחד עם בעלה ושלושת ילדיה. הפער התרבותי בשילוב היעדר מוצרים כשרים זמינים באיחוד האמירויות, שימשו לחיזוק תחושת המטרה של אלי: לפתוח מקום משלה, המציע אוכל כשר בדובאי. 

אלי משלבת את  המתכונים המשפחתיים הרב תרבותיים שלה עם טעמים מקומיים ליצירת מנות כשרות מיוחדות.  כדי לוודא שארוחותיה עומדות בפרוטוקולים מחמירים להכנת אוכל כשר, היא מתחזקת שני מטבחים נפרדים (אחד לבשר ואחד לחלב) ומברכת על בדיקות סדירות של רבנים בינלאומיים.

המטבח של אלי מציע אוכל ביתי מסורתי וכשר הכולל חומוס, חלה, שניצלים, תפוחי אדמה וכל מה שאנחנו רגילים לאכול בבית ומאוד אוהבים 🙂 

לחצו כאן לאתר הבית של המסעדה.

 

קייטרינג TREAT KOSHER:

חברת קייטרינג TREAT KOSHER מציעה אוכל כשר במשלוחים לכל מקום בדובאי. 

כל המאכלים נוצרים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וישנה אפילו אופציה לאוכל אורגני.

בתפריט תוכלו להנות מפיצות, פסטות, דגים, עוף, אוכל אסייתי, ארוחות בוקר, סלטים, כריכים ועוד.. התפריט משתנה בכל פעם ולכן מומלץ לעקוב באתר הקייטרינג ולהתעדכן.

בחיפוש אחר אוכל כשר בדובאי עוברים בבית חב"ד:

אם אתם נשארים בשבת בדובאי ומחפשים איפה לעשות ארוחת ערב חגיגית. החל מחודש נובמבר 2020, חב"ד מציעה לכם להצטרף אליה לארוחה יהודית כשרה וטעימה במלון  Address Dubai Marina. הארוחה מתקיימת באופן קבוע בשבתות, בכל פעם מציעים מנות אחרות מהמטבח היהודי. החבילה כוללת קידוש, סעודות שבת ותפילות. 

אם תבחרו להגיע לארוחה בבית חב"ד תוכלו ליהנות מאוכל טוב, הכרות עם אנשים חדשים וסיפורים על חיי הקהילה היהודית בדובאי. 

מחיר למבוגר לארוחת ערב שישי – 75 דולר.

מחיר למבוגר לארוחת שבת – 57 דולר.

מחיר לילדים מגיל 5 – 12 לארוחת ערב שישי – 32.5 דולר.

מחיר לילדים מגיל 5 -12 לארוחת שבת – 22.5 דולר. 

לחצו כאן לדף הבית של בית חב"ד.

מחפשים אוכל כשר בדובאי? כדאי להתעדכן קודם

 לסיכום: לאחר חתימת הסכם השלום בין ישראל והאמירויות המסעדות ובתי המלון מנסים להתאים את עצמם לקהל הישראלי שומר הכשרות. לאט לאט נפתחות עוד מסעדות כשרות בדובאי ובתי מלון המתאימים את עצמם להגשת אוכל כשר בחדר האוכל. 

אני ממליצה להתעדכן לפני נסיעתכם בגוגל אם נפתחו או מקומות כשרים שלא כתובים כאן. 

אופציות הכשרות בדובאי יאפשרו לכם לחוות חופשה מדהימה, ביעד חדש ולא מוכר מבלי הצורך לדאוג לאוכל. 

כמה מילים לסיכום

אז נכון שדובאי היא מדינה ערבית, אבל מסתבר שהיא דאגה לעשות כל מה שאפשר כדי שלאלו השומרי כשרות יהיה מה לאכול כשהם מגיעים לביקור. תוכלו להגיע לחופשה בדובאי בלי לדאוג מנושא האוכל וזו בשורה ממש משמחת לשומרי הכשרות.

אהבתם? שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

עוד באותו נושא...
Booking.com
romitravel
היי, אנחנו רומי ואסף
אם יש משהו משותף לשנינו הוא שאף פעם לא הלכנו אחרי הזרם (אתם בטח מבינים זאת מבחירת צבע דג הסלמון שהשתלט על הבלוג 🙂) אנחנו מקווים שבזכות כך תוכלו לקבל מאיתנו המלצות נהדרות וקצת שונות לחופשה הבאה שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בתכנון החופשה המושלמת! 
חדש בבלוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים לפני כולם על מקומות שלא הכרתם,
טיפים שווים ועוד הרבה הפתעות!

חולמים על החופשה הבאה?
רעיונות וטיפים ייחודיים בחינם לתכנון החופשה המושלמת רק לנרשמים!