fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מלונות לזוגות בכרתים

חופשה ביוון לזוגות – מלונות מומלצים לזוגות בכרתים

5 ימים

זוגות

קיץ

מתלבטים איפה המקום הכי מתאים לחופשה ביוון לזוגות? כרתים הוא ללא ספק האי שיענה לכם על הצורך הזה. בכתבה שלפניכם אציג בפניכם את המלונות הכי מומלצים לזוגות באי כרתים, מלונות למבוגרים בלבד וכאלו רומנטיים במיוחד. 

הטופ של כרתים - המלונות הכי מפנקים באי

ריזורט קאיו –  Cayo Resort

קאיו הוא מלון יחסית חדש שנמצא במזרח האי כרתים בסמוך לאי המצורעים המפורסם באלונדה. מלון יפהפה עם סוויטות ובריכות פרטיות הצופות לים המרהיב ולאי המצורעים שבזריחה המראה עליו הוא קסום במיוחד. המלון רומנטי ומתאים מאוד לזוגות שרוצים להעביר את יומם במרפסת עם הבריכה הפרטית והמים הנעימים שלה. המלון ללא ספק עונה על ההגדרה החופשה האולטימטיבית ביוון. 

cayo resort

אקרו סוויטס – Acro Suites

אקרו סוויטס הוא מלון מפנק למבוגרים בלבד הניצב בלוקיישן מדהים בעיירה הציורית אגיה פלגיה עם חופי הים מהיפים ביותר בכרתים. המלון מציע חוויה יוקרתית של 100% פרטיות בסוויטות האירוח ונוף מרהיב עם בריכת אינסוף המתחברת לים הכחול של כרתים.

אקרו סוויטס

מלון דומס נורוז – Domes Noruz Chania

מלון דומס נורוז הוא אתר נופש יפהפה הנמצא בלוקיישן אידיאלי בקרבת העיר הכי יפה בכרתים חאניה. הוא מציע 2 בריכות מדהימות המשקיפות לים והאיים סביב, מתחם ספא מפנק, שיעורי יוגה וגישה לחוף ים פרטי. מומלץ למי שרוצה להיות בקרבת העיר אך להנות מהשקט, הפסיליטיס המפנקים של בית המלון והנופים המרביהים סביב. 

מלון בחאניה

מלונות בחאניה - מלונות רומנטיים לזוגות באיזור חאניה

מתכננים חופשה בכרתים ומתלבטים איפה לישון? 
לייעוץ שלחו לנו מייל ונעזור לכם בבחירת המלון המושלם לחופשה שלכם! 

 מלון מדונה –  Madonna del Mare 

מלון מדונה שוכן בלב העיר העתיקה בחאניה, 100 מטר מהנמל הונציאני. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי בוקר בבית  הקפה הסמוך. החדרים גדולים, חלקם כוללים טרסה עם נוף לעיר. 

מלונות בחאניה
מלונות בכרתים

מלון מונסטרי – Monastery Estate

מלון מקסים בלב העיר, השוכן בבית אחוזה מהמאה ה16. המלון מציע מרכז ספא הכולל חמאם טורקי ובריכה מקורה. חלק מהסוויטות כוללות טרסה עם ג'קוזי פרטי. האירוח במלון כולל ארוחת בוקר עשירה ומגוונת. 

מלון סן סאל – SanSal Boutique Hotel

מלון סן סאל, מלון 4 כוכבים מקסים, בין היחידים בעיר המציעים בריכת אינסוף על גג המלון. במלון תמצאו גם חדרים עם בריכות פרטיות לאלו הרוצים להתנתק. 

מלון למבוגרים בלבד – Chania Flair Deluxe

מלון חאניה פלייר מתאים בדיוק לזוגות הרוצים שקט. מלון 5 כוכבים, למבוגרים בלבד. המלון נמצא 100 מ' מחוף הים ומציע חניה פרטית ללא תשלום. כל החדרים מרווחים וכוללים מרפסת, חלקם עם נוף לים וג'זוקי פרטי. 

מלונות בחאניה
התמונה נלקחה מאתר המלון

מלון אליה פאלטינו – Elia Palatino Hotel

מלון אליה פאלטינו שוכן במיקום מושלם במרכז העיר, 100 מ' מבית הכנסת המקסים בחאניה. המלון מתאים למי שרוצה להתארח בלב העניינים ולשלם מחיר נוח. אם תלונו בחדר הדלוקס תהנו מנוף מרהיב לנמל ומרפסת פרטית. 

מלון בכרתים

מלון קאבוס ביץ' – Kavos Hotel

מלון קאבוס נמצא 27 דקות נסיעה מחאניה ומציע חוף ים פרטי מקסים וסוויטות עם בריכות פרטיות המתאימות לזוגות שרוצים ליהנות מחופשה אינטימית. המלון מארגן קורסי צלילה ומספק ציוד צלילה לאורחים ללא תשלום. 

חופשה ביוון לזוגות - מלונות בכרתים למבוגרים בלבד

מגיעים לחופשה זוגית בכרתים ומחפשים מלון למבוגרים בלבד? לפניכם המלונות המומלצים ביותר לחופשה ללא ילדים. 

מלון מינוס פאלאס – Minos Palace Hotel & Suites

מלון מינוס פאלאס, מלון 5 כוכבים השוכן במפרץ הקסום של אגיוס ניקולאס. במלון תמצאו חוף פרטי ובריכת מים מלוחים. השהייה במלון מתאימה למי שרוצה להכיר את צידו המזרחי של האי כרתים. 

מלון פילוט אמפורה – Pilot Amphora Boutique Hotel

מלון פילוט למבוגרים בלבד, נמצא בעיירה המקסימה גיאוגרופוליס, במיקום אסטרטגי בין רתימנו לחאניה. המלון כולל מסעדה, טרקלין, בריכת שחיה חיצונית וחדר כושר. החדרים במלון גדולים ומרווחים וחלקם גם כוללים בריכה פרטית. 

מלון תלאסה ביץ' – Thalassa Beach Resort & Spa

מלון תלאסה הינו אתר נופש 4 כוכבים למבוגרים בלבד הממוקם 20 דקות נסיעה ברכב מהעיר העתיקה חאניה. המלון כולל מתחם ספא, בריכה עם נוף לים, חדרים גדולים ומסעדת גורמה. 

מלון אליסיום – Elysium Boutique Hotel & Spa

מלון אליסיום הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בחרסוניסוס (איזור אהוב במיוחד על ישראלים ועל צעירים). המלון ממוקם בסמוך לחוף וכ2 ק"מ ממרכז חרסוניסוס המציעה חיי לילה שוקקים, ברים, חנויות ומסעדות. 

מלון סינטופיה – The Syntopia Hotel

מלון סינטופיה הוא מלון הכל כלול למבוגרים בלבד. המלון נמצא בלוקיישן מושלם בקרבת העיר היפהפיה רתימנו, והוא מציע חדרים בעיצוב בוהו שיק, בריכה מפנקת עם מיטות שיזוף על שפת המים ומסעדות מצויינות. 

מלון מליטי – Meliti Hotel

מלון מליטי נמצא 2 דקות מהחוף באגיוס ניקולאוס. הוא כולל בריכת שחיה חיצונית וחדרים עם מרפסות ונוף לים. אם מצטרף אליכם לטיול כלב, תדעו שהמלון מקבל חיות מחמד. 

מלון קאזה פורטו – Casa Porto

מלון בוטיק קאזה פורטו ממוקם בלב העיר היפה אגיוס ניקולאוס. אגם וויליסמני נמצא במרחק של כ300 מ' מהמלון. חלק מהחדרים כוללים אמבט ספא חיצוני פרטי. המלון מתאים למי שרוצה לשהות בתוך העיר ולחזור לישון בחדר מפנק. 

אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי או עם כמה זוגות חברים ורוצים עוד המלצות, כנסו לכתבה על המלונת המומלצים בכרתים ואולי תמצאו שם את בית המלון המתאים לכם. 

כמה מילים לסיכום

כרתים זה אחד היעדים הנפלאים לחופשה זוגית רומנטית. היא מציעה מבחר גדול מאוד של בתי מלון מפנקים המתאימים במיוחד לזוגות אוהבים.

אהבתם? שתפו...

תגובה אחת

  1. אני מחפשת מלון קטן ופשוט אוטומטי עם ארוחת בוקר בלבד, ליד הים ועם בריכה לזוג מבוגרים שרוצים גם לטייל עם רכב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

עוד באותו נושא...
Booking.com
romitravel
היי, אנחנו רומי ואסף
אם יש משהו משותף לשנינו הוא שאף פעם לא הלכנו אחרי הזרם (אתם בטח מבינים זאת מבחירת צבע דג הסלמון שהשתלט על הבלוג 🙂) אנחנו מקווים שבזכות כך תוכלו לקבל מאיתנו המלצות נהדרות וקצת שונות לחופשה הבאה שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בתכנון החופשה המושלמת! 
חדש בבלוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים לפני כולם על מקומות שלא הכרתם,
טיפים שווים ועוד הרבה הפתעות!

חולמים על החופשה הבאה?
רעיונות וטיפים ייחודיים בחינם לתכנון החופשה המושלמת רק לנרשמים!