fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כרתים

מזג אוויר בכרתים

7 ימים

זוגות/ משפחות

כל השנה

בכרתים, האי היווני הגדול ביותר ביוון, יש אקלים ים תיכוני, עם חורף מתון וגשום וקיץ חם ושטוף שמש. מהו מזג האוויר בכרתים? מידע שחשוב לדעת לפני תכנון החופשה שלכם. לפניכם הטמפרטורות הממוצעות בכרתים לפי חודשי השנה. 

מזג אוויר בכרתים

מה העונה הכי מומלצת לחופשה בכרתים?

אם אתם מגיעים לאי כרתים מזג אוויר הוא חשוב לחופשת בטן גב (שזה מה שרב האנשים מתכננים לעשות באי), אז העונה המומלצת ביותר להגיע לאי היא בחודשי הקיץ בין יוני – אוקטובר. החודשים החמים ביותר באי הם בדיוק כמו אצלנו, יולי ואוגוסט והם גם העמוסים ביותר בתיירים. אם אתם רוצים להנות מהאי בצורה המיטבית, אמליץ לכם להגיע לחופשה בחודש יוני או ספטמבר, כך תהנו גם ממזג אוויר נוח וגם ממרחבים בחופים המפורסמים והערים היפות באי. לפני שתתחילו תוכלו לקרוא על המלונות המומלצים בכרתים

כרתים

קיץ בכרתים

כפי שציינתי, הזמן הטוב ביותר לחופשת חוף בכרתים הוא מיוני עד אמצע ספטמבר. טמפרטורת הים עדיין נוחה גם באוקטובר, אך הימים מתקצרים וייתכן שיופיעו הגשמים הראשונים. מי שרגיש לקור עלול להרגיש קצת קריר בגלל הרוחות שקיימות גם בחודשים יוני וספטמבר, אז כדאי להצטייד בטרנינג לכל מקרה. אם תרצו לחקור את האי ולצאת לטיולים עדיף שתגיעו בסתיו ובאביב כדי להימנע מחום הקיץ. 

חורף בכרתים

האקלים החורפי של כרתים דומה לדרום ספרד ולקפריסין. באזורים אלה יש את החורפים החמים ביותר באירופה, אך בעוד שדרום ספרד וקפריסין הם גם יעדי חורף, בכרתים בין נובמבר לאפריל אין תיירות.

כמה סיבות שדווקא כן כדאי לבקר בכרתים בחורף –

  • אין המונים באי, ותוכלו לבקר באתרים מפורסמים כמו קנוסוס בנחת וללא חום קיצוני
  • הערים היפות פועלות כרגיל ותוכלו לבלות בהן ללא צפיפות
  • החורף זו הזדמנות מצויינת להכיר את התושבים המקומיים שחיים באי
  • מקומות הלינה זולים בהרבה מאשר בקיץ וחלקם כוללים בריכות מחוממות

מזג אוויר בכרתים במאי

המקסימום היומי הממוצע בחודש מאי הוא 25 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 16 מעלות. מומלץ להביא משהו ארוך בתקופה זו. אפשר לשחות בים בתקופה זו של השנה אבל זה בדרך כלל קצת קריר מדי עבור רב האנשים. טמפרטורת הים הממוצעת היא 20 מעלות.

מזג אוויר בכרתים ביוני

הימים בדרך כלל חמים עם ערבים נוחים ונעימים, מומלץ לארוז בגדים קלים קצרים ואולי גם עליונית למקרה שאתם רגישים לקור. המקסימום היומי הממוצע הוא 29 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 20 מעלות. טמפרטורות הים סביב 23 מעלות.

מזג אוויר בכרתים ביולי

במהלך היום חם ובערב מזג האוויר נוח, תארזו בגדים קצרים וקלילים. המקסימום היומי הממוצע הוא 32 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 22 מעלות. טמפרטורת הים סביב 25 מעלות. 

מזג אוויר בכרתים באוגוסט

במהלך היום חם ובערב מזג האוויר נוח, תארזו בגדים קצרים וקלילים. המקסימום היומי הממוצע כמו ביולי הוא 32 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 22 מעלות. טמפרטורת הים בחודש זה היא הנעימה ביותר ועומדת על כ26 מעלות. 

מזג אוויר בכרתים בספטמבר

ספטמבר זו תקופה נהדרת, יש להצטייד בבגדים קצרים וקלילים ועליונית למקרה שבערב יהיה לכם קריר. המקסימום היומי הממוצע הוא 29 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 20 מעלות. טמפרטורת הים כ25 מעלות. 

מזג אוויר בכרתים באוקטובר

חודש אוקטובר הוא חודש נוח בדרך כלל. מומץ להביא איתכם ג'קט וטרנינג לערב אך ביום תטיילו ככל הנראה עם בגדים קצרים. המקסימום היומי הממוצע הוא 23 מעלות והמינימום היומי הממוצע הוא 17 מעלות. טמפרטורת הים בתקופה זו עומדת על כ23 מעלות. 

כמה מילים לסיכום

העונה הכי מומלצת לבקר בכרתים היא יוני או ספטמבר, אך תוכלו ליהנות מהאי גם ביולי אוגוסט פשוט קחו בחשבון שלבד לא תהיו שם. אם אתם מתכננים טיולים רגליים באי, אפריל, מאי ואוקטובר יהיו חודשים נהדרים עבורכם.

אהבתם? שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

עוד באותו נושא...
Booking.com
romitravel
היי, אנחנו רומי ואסף
אם יש משהו משותף לשנינו הוא שאף פעם לא הלכנו אחרי הזרם (אתם בטח מבינים זאת מבחירת צבע דג הסלמון שהשתלט על הבלוג 🙂) אנחנו מקווים שבזכות כך תוכלו לקבל מאיתנו המלצות נהדרות וקצת שונות לחופשה הבאה שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בתכנון החופשה המושלמת! 
חדש בבלוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים לפני כולם על מקומות שלא הכרתם,
טיפים שווים ועוד הרבה הפתעות!

חולמים על החופשה הבאה?
רעיונות וטיפים ייחודיים בחינם לתכנון החופשה המושלמת רק לנרשמים!