fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי – לפי חודשי השנה

1 יום

זוגות / משפחות

כל השנה

אחד השיקולים המרכזיים בתכנון טיול באיחוד האמירויות – לצד בחירה של אטרקציות בדובאי, השכרת רכב ובתי מלון בדובאי – הוא מזג האוויר. מזג אוויר בדובאי חם כל השנה עם שתי עונות –  קיץ וחורף מובהקות. הטמפרטורות הממוצעות הנמוכות ביותר הן סביב 20 מעלות צלזיוס בינואר, ואילו בחודשי הקיץ (בין יוני לאוגוסט) יש ממוצעים של סביב 30 מעלות כשהימים החמים מגיעים אפילו לכ-45 מעלות.

מתלבטים איזה מלון הכי מתאים לכם?

רוצים עזרה בתכנון הטיול? לייעוץ שלחו לנו מייל ונעזור לכם בבחירת המלון והמסלול המושלם לחופשה שלכם! 

באיזה עונה הכי מומלץ לבקר בדובאי מבחינת מזג אוויר?

דצמבר עד מרץ הוא בדרך כלל הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי מבחינת מזג האוויר.  דובאי זוכה בממוצע של 8 עד 10 שעות אור ביום בכל ימות השנה, כך שבדרך כלל תוכלו לצפות לשמיים כחולים ולמזג אוויר חם עד חם שהופך את פארקי המים לאופציה מהנה ביותר. 

אם אתם יוצאים למדבר בחורף, כדאי לארוז שכבות מכיוון שהטמפרטורה יורדת בכמה מעלות בלילה. בדובאי יורדים מעט מאוד גשמים, אז אין צורך לדאוג למטריות.

לפני שנתחיל, לפניכם המלונות הכי מומלצים בדובאי

בכתבה שלפניכם תוכלו לקרוא על מזג אוויר בדובאי, בממוצע, לפי חודשים -

מזג אוויר בדובאי בחודש ינואר -

דובאי בינואר – ינואר הוא אחד החודשים הפופולריים ביותר לביקור בדובאי. שבארץ מזג האוויר כבר קר, בדובאי הטמפרטורות מושלמות. הן נעות בין 25 מעלות ביום ל-17 בערב. 

דובאי בחודש פברואר -

דובאי בפברואר –  הטמפרטורות הממוצעות של דובאי בפברואר זהות לאלו בינואר, אולי קצת יותר גבוהות אך הסיכוי לגשם גובר, אם כי לאורך ארבעה ימים בלבד. כמו ינואר, גם פברואר הוא זמן נהדר לבקר בדובאי למרות שהמשמעות של מזג האוויר הנעים פירושו שזה אחד החודשים העמוסים ביותר לביקור בדובאי.

דובאי בחודש מרץ -

דובאי במרץ –  הטמפרטורות הממוצעות הן 27 מעלות, הלחות בתקופה זו עולה אך עדיין זו תקופה מצויינת לבקר בדובאי לפני שהלחות נהיית בלתי נסבלת והמעלות גבוהות מדי בכדי לטייל. 

דובאי בחודש אפריל -

דובאי באפריל – אפריל נחשב כבר קיץ בדובאי. חם ולח עם כעשר שעות שמש בכל יום. והטמפרטורה הממוצעת ביום היא 35 מעלות עם לחות מוגברת. טמפרטורות הים עולות לסביבות 25 מעלות, שזו טמפרטורה נהדרת לשחייה ובילוי על החוף.
 
Booking.com

דובאי בחודש מאי -

דובאי במאי – דובאי מתחילה להתחמם בצורה ניכרת בחודש מאי, כשהטמפרטורות מגיעות לכ-37 מעלות. מזל שבכל מקום יש מיזוג אז אפשר לנצל את התקופה לשהייה במקומות סגורים וממוזגים.

דובאי בחודש יוני -

דובאי ביוני – ביוני חם מאוד בדובאי עם רמות לחות גבוהות. הטמפרטורה הממוצעת היא 38 מעלות עם 11 שעות שמש ביום. טמפרטורת הים בדרך כלל 30 מעלות. אם אינכם אוהבים חום קיצוני, לא מומלץ לבקר בחודשי הקיץ בדובאי.

דובאי בחודש יולי -

דובאי ביולי – אם ביוני חם אז ביולי עוד יותר. תצפו לממוצע של 40 מעלות ביום. לא חודש מומלץ לביקור בעיר. 
 

דובאי בחודש אוגוסט -

דובאי באוגוסט – האקלים של דובאי ממשיך בחום ולחות קיצוניים באוגוסט, עם ממוצע של 42 מעלות וטמפרטורת הים 33 מעלות. מומלץ להימנע מנסיעה לדובאי באוגוסט, אלא אם כן אתם יכולים להתמודד עם החום או שלא אכפת לכם להעביר שבוע במזגן במלון.

דובאי בחודש ספטמבר -

דובאי בספטמבר – ספטמבר הוא עוד חודש חם בדובאי, עם טמפרטורות שיורדות מעט לממוצע של 39 מעלות. טמפרטורת הים עדיין חמה ולא מצננת – 33 מעלות. לקראת סוף החודש עד סוף השנה, דובאי מתכסה מדי פעם בערפל אטמוספרי – אירוע נדיר בשעות המוקדמות שרצוי לתפוס מראש גורד שחקים לתמונה ראויה לאינסטגרם.

דובאי בחודש אוקטובר -

דובאי באוקטובר – מזג האוויר בדובאי מתחיל להתקרר לקראת החורף, אך עדיין ממוצע של 35 מעלות ביום. טמפרטורת המים הממוצעת היא 30 מעלות, עם ירידה קלה בלחות.

דובאי בחודש נובמבר -

דובאי בנובמבר – דובאי מתקררת בהדרגה בנובמבר. ממוצע של טמפרטורות 29 מעלות וטמפרטורת הים עומדת על 27 מעלות. מספר המבקרים מתחיל לעלות מכיוון שמזג האוויר הופך את המקום לאחת התקופות הטובות ביותר לנסוע לדובאי, רגע לפני שיהיה עמוס מאוד במהלך דצמבר וינואר.

דובאי בחודש דצמבר -

דובאי בדצמבר – אחת התקופות הפופולריות ביותר בשנה לביקור בדובאי, מזג האוויר בחודש דצמבר הוא נעים להפליא. ממוצע של 25 מעלות וטמפרטורת הים  21 מעלות. אני ממליצה לארוז מעיל קל לשעות הלילה או לטיולים במדבר.

תוכלו לקרוא כאן על התחזית בדובאי לשבוע או לחודש הקרוב. 

אחרי שתבחרו את החודש המתאים לכם, נותר רק לסגור מלון באחד מהמלונות השווים של דובאי. בכתבה הבאה תוכלו למצוא מידע על מלונות מומלצים בדובאי

כמה מילים לסיכום

לעומת מרבית המדינות בעולם, בדובאי דווקא מומלץ לבקר בחודשי החורף שם הטמפרטורות נעימות ולא תסבלו מחום קיצוני. החודשים המומלצים לביקור בדובאי הם בין דצמבר – מרץ.

אהבתם? שתפו...

6 תגובות

    1. שלום אירה. בספטמבר עדיין הטמפרטורות יכולות להגיע ל40 מעלות. אם יש לכם אפשרות עדיף שתחכו לנובמבר אז מזג האוויר יהיה אידיאלי עבורכם ולא חם מדי.
      אלא אם כן אתם מתכננים חופשת בטן גב ואז יכול להתאים לכם גם בספטמבר. אם תצטרכי עזרה והמלצות את יכולה לשלוח לנו מייל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

עוד באותו נושא...
Booking.com
romitravel
היי, אנחנו רומי ואסף
אם יש משהו משותף לשנינו הוא שאף פעם לא הלכנו אחרי הזרם (אתם בטח מבינים זאת מבחירת צבע דג הסלמון שהשתלט על הבלוג 🙂) אנחנו מקווים שבזכות כך תוכלו לקבל מאיתנו המלצות נהדרות וקצת שונות לחופשה הבאה שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בתכנון החופשה המושלמת! 
חדש בבלוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים לפני כולם על מקומות שלא הכרתם,
טיפים שווים ועוד הרבה הפתעות!

חולמים על החופשה הבאה?
רעיונות וטיפים ייחודיים בחינם לתכנון החופשה המושלמת רק לנרשמים!